Népességfogyás, értékválság
A szakadék szélén
45 gyakorlat a tanuló szervezet fejlesztéséhez
Outdoor gyakorlatok trénereknek
A coaching eszköztára
Könyvrendelés
Örömmel tanulni


 „Zseniálisan megírt, lényegre törő, hiánypótló, megérintő a Könyv! …Meghatározó sarokpontjait emeli ki az új paradigmának oly módon, hogy az mindenkit megszólít…” Arató Ferenc (főiskolai tanár)

Egyre többen jönnek rá arra, hogy a magyar társadalom fejlődésének az egyik legnagyobb akadálya a bizalom és együttműködési készségek hiánya.

A könyvben
egy paradigmatikusan új nevelési rendszerről olvashatunk, amely a szeretetkapcsolatok fejlesztését állítja előtérbe, mint a kooperatív tanulás új módszertanának alapját.
A bemutatott nevelési kultúra képes a teljesítmény és a nevelés (szocializáció) feladatait egyaránt magas szinten megoldani. Ha az iskolák tömegesen ilyen kultúrában nevelekedett személyiségeket bocsátanak ki, ez hosszú távon megteremtheti a társadalmi békét is. Ez az egyik út Európa eszmeisége felé. 
A program sikerességét a folyamatban eddig résztvevők (gyermekek, pedagógusok, szülők, kutatók, vezetők) beszámolói és Gránitz Miklós fotóművész ihletett képei támasztják alá.
 
Kinek ajánljuk?
• Azoknak a vezetőknek és törvényhozóknak, akik virágzó, alkotó közösségekre, gondolkodó, tanuló szervezetekre vágynak, és a szokásosnál többet és jobbat akarnak kihozni iskoláikból, intézményeikből.
• Azoknak a pedagógusoknak, akik számára az alkotó munka és az örömszerzés fontos érték.
• Azoknak az iskola igazgatóknak, akik növelni szeretnék iskolájuk népszerűségét. Több gyermeket szeretnének beiratni iskolájukba.
• Azoknak a szülőknek és nagyszülőknek, akik gyermekeiket szeretnék egyszerre sikeresnek és boldognak látni
 

Miről szól a könyv?
Arról, hogyan tudunk olyan iskolákat csinálni, amelyekben öröm tanítani, tanulni és élni.  „Benda József negyedszázados munkásságának fő eredményeit foglalja össze ebben a kötetben. A szinte megszállott munka valódi gyümölcsöket hozott: egy olyan komplex program született, amely működőképesnek bizonyult akkor is, amikor szellemi atyja kivonult a fejlesztésből. Meggyőződésem, hogy a kooperatív tanulás a pedagógia elodázhatatlan megújításának egyik arkhimédeszi pontja.” (Dr. Knausz Imre, a könyv lektora)

A könyv előszavában dr. Halász Gábor, az Oktatáskutató Intézet Főigazgatója így ír: „abban egészen biztos vagyok, hogy a kooperatív tanulásnak az előttünk álló időszakban, legalábbis a legsikeresebb országokban, meghatározó szerepe lesz. Mindaz, amit ma tudunk az emberi tanulásról és a modern gazdaság igényeiről, ebbe az irányba mutat. Azok az országok, amelyek nem lesznek képesek tömegesen alkalmazhatóvá és az iskolákban ténylegesen alkalmazottá tenni a kooperatív tanulást, reménytelen hátrányba kerülnek azokkal szemben, amelyek ezt meg tudják tenni.”
Ocskay Szilárd, a Nexon Kft igazgatójának ajánlása: „Ma már nem hat az újdonság erejével, ha egy cégvezető az oktatás fontossága mellett száll síkra. Az ország versenyképességét és jövőjét alapvetően befolyásolja, hogy mennyi időt, pénzt, energiát és nem utolsósorban szeretetet és törődést fektetünk a jövő nemzedékeinek nevelésébe. Nem hat az újdonság erejével, mégis sokszor úgy érezni, olyan kevés valódi áttörés születik ezen a területen.
A kooperatív tanulás alapkoncepciója egyszerű, de éppen egyszerűségében rejlik hatékonyságának és alkalmazhatóságának kulcsa. Olyan elképzelés, mely alkalmas arra, hogy szétfeszítse az oktatási rendszer eredményeinek megszületését gátló korlátokat. Ezért örömmel fogadtam a szerző felkérését a könyv megjelenésének támogatására és egyben e rövid ajánló megírására...”

Ára 5 db 10.000 Ft Bruttó, 1 db. személyes átvétellel Budapesten: 2150 Ft Bruttó 


Most megrendelem





Népességfogyás, értékválság
Szakkönyvek